sommarblogg om Lilla fjärilen design

flicka i hängmatta…sommar, sommar, sommar… äntligen ledigt
och tid att ta hand om sig själv och njuta av livet.  Jag har tänkt att börja blogga varje vecka. Det ska bli så roligt 🙂 Här på Lilla fjärilen designs blogg kommer ni att få läsa om aktuella saker som engagerar mig, tankar, saker som händer i mitt företag och mycket mycket mer. Håll utkik. Tänker att uppdatera på fredagar. Idag har jag och en mycket god vän varit ute på ett härligt gårdscafe i det så vackra landskapet småland. Flättinge gårdscafe .Vi satt ute på en höjd och drack kaffe och smaskade på toffebakelser. Runt oss fanns
fullt med sommarblommor, humlor och fjärilar. Helt ljuvligt!

Min väninna  ska snart gifta sig och hon berättade om alla små saker
som hon håller på att förbereda till sitt bröllop

… små strutar gjorda av låttexten
”all you need is love” med lite lyxigt snacks till välkomstdrinken,  ,
bröllopsvimplar, små påsar med lavendelblad som ska kastas över
brudparet mm.Bröllopet ska vara utomhus vid den blåa sjön Vättern.

Minnen från mitt eget bröllop dök upp . Tänk det är 24 år sedan ,
här kommer några av de sånger , melodier vi hade med i kyrkan.
 Vilken fantastisk dag hon har framför sig .

Att gifta mig med min underbara , fina man  var en av de allra bästa
händelserna som hänt i mitt liv. Kommer för alltid bära alla de minnen
med mig i mitt hjärta . Att tillsammans med honom planera och vara med
om bröllopet, festen med våra kära familjer och vänner. Önskar att alla
får vara med om det. Tänk vad mycket underbart som väntar detta fina
brudpar i augusti , så många vackra minnen, små och stora.

 

Kommentera

