-ge omtanke istället för saker i julklapp!

Att få en julklapp från Lilla fjärilen design är ett riktigt minne som ger så mycket glädje!  senaste dag att beställa bok för säker levernes innan julafton söndagen den 20 /12 2015.

Här är lite kommentarer från några som var med och tävlade på en blogg som lottade ut en av våra böcker. Så här skrev några varför de vill vinna en fyll i bok.

älskar dej – boken till min pojkvän. Han är så värd den kärleksförklaringen efter allt han hjälpt mej med och som han finns för mej.

till min syster boken åt min lillasyster eftersom att det skulle bli den perfekta presenten till henne!! Hon älskar skrivböcker i alla dess slag och varje gång hon kommer in i en affär dras hon mot skrivböckerna!

I love you boken,  jag skulle fylla i den och ge till min fina sambo som jag firar 5 år med i år, för att föreviga alla underbara ögonblick som jag känner nu ❤

”Till min härliga dotter”. Den vore super kul att få fylla i och överraska min dotter med, hon är verkligen de bästa och finaste som finns för mig, och det kan jag inte med ord ens förklara för henne. Men den här boken skulle åtminstone hjälpa till lite grann så att hon vet hur älskad hon är utav mig.

”Till en vän” , som jag skulle fylla i och ge till min bästa vän. Hon är alltid där för mig, vad det än är. Så det hade varit roligt att ge denna som en symbol att jag uppskattar och älskar henne. ❤

”Från ditt barnbarn” och ge den till min älskade mamma från min 6-årige son. ❤

”Fånga dagen”-boken och ge den till en av mina käraste vänner, jag vet att hon skulle uppskatta den otroligt mycket!

julegran

Kommentera

